مگابایت سیستم
مرکز تعمیر لپ تاپ و موبایل

مگا بایت سیستم
مرکز تعمیر لپ تاپ و موبایل

جستجو کردن
Close this search box.

مرکز تخصصی تعمیرات مک بوک

لپ تاپ‌های اپل که با نام مک بوک (Macbook) به بازار عرضه شده‌اند؛ از پرطرفدارترین رایانه‌های رومیزی دنیا به شمار می‌روند. اگرچه این لپ تاپ‌ها، علاوه‌بر ظاهر زیبا، کیفیت فوق‌العاده‌ای نیز دارند؛ اما همچنان آسیب‌پذیر هستند و پس از مدتی دچار مشکل می‌شوند. تعمیر لپ تاپ مک بوک به دانش بالا و تجربه کافی نیاز دارد؛ پس در صورت مشاهده هرگونه اختلال در عملکرد لپ تاپ خود حتما به کارشناسان حرفه‌ای مراجعه کنید. مگابایت سیستم، مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ در غرب تهران، کلیه خدمات تعمیر لپ تاپ مک بوک را به شما عزیزان ارائه می‌دهد.

تعمیر سریع

تضمین کیفیت، سرعت ارائه خدمات، و رضایت مشتریان

گارانتی تست

تعمیرات دقیق، تعویض قطعات اصلی، و خدمات تضمینی

تخمین هزینه

راحتی مشتری، ارتقاء سرعت، و پشتیبانی 24 ساعته

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان قبل از هر تصمیمی پیشنهاد می شود

خدمات تعمیر لپ تاپ اپل در مگابایت سیستم

خدمات تعمیر مک بوک از تعمیر شارژر مک بوک پرو تا کلیه تعمیرات مک بوک ایر، در مگابایت سیستم، مجهزترین مرکز تعمیر لپ تاپ اپل در غرب تهران، به مشتریان عرضه می‌شود. کافی است برای سرویس لپ تاپ خود از کمک تکنسین‌های کاربلد مگابایت سیستم بهره بگیرید. در ادامه با کلیه تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری مک بوک که در مگابایت سیستم عرضه می‌شوند، آشنا خواهید شد.

تعمیرات نرم افزاری مک بوک

بخش بزرگی از تعمیر لپ تاپ اپل مربوط به مشکلات نرم‌افزاری است. خدمات نرم افزاری مک بوک که در مگابایت سیستم برای انواع مدل‌های لپ تاپ اپل انجام می‌شود، به شرح زیر است:

  • مشکلات سیستم عامل مانند هنگ کردن، کند شدن، یا راه‌اندازی نشدن سیستم عامل: شاید نصب و راه‌اندازی سیستم عامل به نظر ساده و پیش‌پاافتاده باشد؛ اما به دانش و تخصص نیاز دارد؛ زیرا نصب نشدن صحیح آن منجر به بروز مشکلات عمده‌ای مانند هنگ کردن سیستم و کند شدن آن می‌شود. در اینجا است که کارشناسان مگابایت سیستم به کمک شما می‌آیند.
  • مشکلاتی مانند نصب نشدن، اجرا نشدن، یا کار نکردن صحیح برنامه‌ها: این مشکلات معمولا ریشه نرم‌افزاری دارند و به‌دلیل نصب نشدن درایورها یا آپدیت نبودن آن‌ها ایجاد می‌شوند. یک کارشناسان حرفه‌ای، با عیب‌یابی صحیح، کلیه این مشکلات را در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف می‌کند.
  • مشکلات امنیتی مانند ویروسی شدن یا هک شدن سیستم: ویروسی یا هک شدن سیستم، باعث ایجاد اختلال در عملکرد آن می‌شود و اطلاعات خصوصی کاربر را در معرض خطر قرار می‌دهد. برای رفع این مشکلات امنیتی و حفاظت از اطلاعات خود باید هرچه سریع‌تر به‌سراغ کارشناسان مجرب بروید.

تعمیر مشکلات نرم‌افزاری مک بوک معمولا توسط یک تکنسین متخصص انجام می‌شود. تکنسین با استفاده از ابزارها و نرم‌افزارهای مخصوص، مشکل نرم‌افزاری را شناسایی و برطرف می‌کند. خدمات مگابایت سیستم فقط به تعمیرات مک بوک اپل ختم نمی‌شود؛ برای تعمير لپ تاپ ايسوس و سایر برندهای لپ تاپ نیز می‌توانید از تکنسین‌های مگابایت سیستم کمک بگیرید.

تعمیرات سخت افزاری مک بوک

تعمیرات سخت افزاری مک بوک که در مگابایت سیستم برای انواع مدل‌های لپ تاپ اپل انجام می‌شود، به شرح زیر است:

  • تعمیر شارژر مک بوک: شارژر مک بوک، قیمت بالایی دارد و پیدا کردن نمونه اورجینال آن، کار دشواری است. اگر این شارژر قابل‌تعمیر باشد، کارشناسان حرفه‌ای مگابایت سیستم، آن را به بهترین نحو تعمیر می‌کنند؛ در غیر این صورت، شارژر اورجینال را در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهند.
  • تعمیر کیبورد مک بوک: کیبورد لپ تاپ اپل به دلایل سخت‌افزاری یا نرم‌افزاری دچار مشکل می‌شود. اگر کیبورد ناگهان از کار افتاد، معمولا مشکل مربوط به بخش نرم‌افزار است؛ در غیر این صورت، باید سخت‌افزار سیستم را بررسی کنید. فقط در نظر داشته باشید که تعمیر کیبورد مک بوک یک کار تخصصی است و باید توسط کارشناسان مجرب انجام شود.
  • تعمیر اسپیکر مک بوک: بروز هرگونه مشکل در اسپیکر لپ تاپ، پخش صدا را با مشکل مواجه می‌کند. برای تعمیر اسپیکر مک بوک باید همه اجزا و قطعات آن را بشناسید و به‌درستی عیب‌یابی کنید.برای این کار لازم است که از تکنسین مجرب کمک بگیرید.
  • تعمیر باتری مک بوک: باتری‌های مک بوک بسیار بادوام هستند؛ اما در برخی مواقع با مشکل مواجه می‌شوند. اگر باتری، شارژ را داخل خود نگه ندارد و سریع خالی شود، احتمالا نیاز به تعمیر یا تعویض دارد. تکنسین‌های مگابایت سیستم پس از بررسی‌های دقیق، مشکل باتری را برطرف خواهند کرد.
  • تعمیر صفحه مک بوک: صفحه یا ال سی دی مک بوک ممکن است به دلایل مختلف آسیب ببیند و دچار شکستگی یا ترک شود. اگر قصد تعمیر یا تعویض صفحه مک بوک را دارید، حتما از متخصصان مگابایت سیستم کمک بگیرید؛ زیرا تعویض غیر‌اصولی به سایر بخش‌های لپ تاپ آسیب وارد می‌کند.
  • تعویض هارد مک بوک: تعویض هارد معمولا به‌منظور ارتقا سیستم انجام می‌شود. اگر می‌خواهید سرعت لپ تاپ اپل خود را افزایش دهید و کیفیت آن را بالا ببرید، تعویض هارد مک بوک و ارتقا آن از HDD به SSD را به مگابایت سیستم بسپارید.
  • رفع لرزش و مشکلات ترک پد: ترک پد مک بوک معمولا در اثر ضربه فیزیکی یا مشکلات مربوط به باتری، خراب می‌شود. برای رفع لرزش و مشکلات ترک پد هرچه سریع‌تر به کارشناس مراجعه کنید؛ زیرا فشار بیش از حد به ترک پد، سایر بخش‌های سیستم را نیز از کار می‌اندازد.

برخی قطعات لپ تاپ‌ اپل کمیاب هستند و اورجینال آن‌ها فقط در مرکز تعمیرات مک بوک پیدا می‌شوند. اگر می‌خواهید لپ تاپ شما توسط افراد متخصص تعمیر شود، برای تعمیر مک بوک پرو، مک بوک ایر و مک بوک، بهتر است از کارشناسان مگابایت سیستم کمک بگیرید. تعمیرات تخصصی لپ تاپ دل، لپ تاپ ایسر، لپ تاپ اچ پی، لپ تاپ لنوو و لپ تاپ ایسوس نیز در این مرکز انجام می‌شود.

امکان تعمیر مک بوک در محل

تعمیرات تخصصی مک بوک پرو و سایر مدل‌های لپ تاپ اپل در محل نیز انجام می‌شود. اگر ساکن پایتخت هستید و امکان حضور در شرکت مگابایت سیستم را ندارید، با متخصصان مجموعه تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان ممکن، در محل موردنظرتان حاضر شوند. 

مگابایت سیستم نه تنها مجهزترین مرکز تعمیرات تخصصی مک بوک در تهران است، بلکه نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسر و سایر برندهای مطرح دنیا نیز به شمار می‌رود.

چه مدل مک بوک هایی قابل تعمیر هستند؟

تعمیر مک بوک قدیمی تفاوتی با تعمیر لپ تاپ مک بوک جدید ندارد؛ فقط ممکن است برخی از قطعات لپ تاپ اپل قدیمی سخت پیدا شوند. هرچه مدل لپ تاپ شما جدیدتر باشد، تعمیر آن نیز ساده‌تر است؛ اما تعمیر لپ تاپ‌های قدیمی اپل نیز در مگابایت سیستم، مرکز تعمیرات مک بوک غرب تهران، انجام می‌شود. برای تعمیر اسپیکر، تعمیر شارژر و تعمیر باتری لپ تاپ اپل، کافی است به تکنسین‌های متخصص مجموعه ما مراجعه کنید.

تعمیر مک بوک سوخته امکان پذیر است؟

تعمیرات لپ تاپ اپل در مجموعه مگابایت سیستم شامل مک بوک سوخته نیز می‌شود. اگر ال سی یا سایر قطعات لپ تاپ شما بسوزد، با مراجعه به مراکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ اپل می‌توانید قطعه سوخته را جایگزین قطعه جدید کنید. قطعات تقلبی و نامرغوب، عمر مفید لپ‌تاپ را کاهش می‌دهند و هزینه‌های اضافی روی دست شما می‌گذارند؛ پس برای تعمیر مک بوک و تعمیر لپ تاپ all in one apple فقط به نمایندگی‌های معتبر مراجعه کنید.

هزینه تعمیرات مک بوک چقدر است؟

هزینه تعمیرات مک بوک با توجه به مدل لپ‌تاپ و قطعات آسیب‌دیده مشخص می‌شود و مقدار ثابتی ندارد. برای مثال، هزینه تعمیر باتری لپ تاپ اپل با هزینه تعمیر شارژر لپ تاپ اپل یکسان نیست؛ همان‌طور که تعمیر لپ تاپ all in one asus با لپ‌تاپ‌های معمولی ایسوس متفاوت است.

تکنسین‌های مجرب مگابایت سیستم، پیش از انجام تعمیرات لپ تاپ مک بوک، عیب‌یابی‌های لازم را انجام می‌دهند و قیمت تقریبی را به شما عزیزان اعلام می‌کنند؛ همچنین جزئیات هزینه‌ها نیز در فاکتور درج می‌شود؛ پس با خیال راحت می‌توانید تعمیرات مک بوک خود را به مجموعه مگابایت سیستم بسپارید.

مگابایت سیستم؛ مرکز تخصصی تعمیر لپ تاپ مک بوک در غرب تهران

مگابایت سیستم، مرکز تخصصی تعمیر لپ تاپ مک بوک در غرب تهران است که خدمات خود را به کلیه مناطق پایتخت عرضه می‌کند. کاربران لپ تاپ‌های اپل و سایر برندها از جمله اچ پی، ایسر، دل، ایسوس و لنوو می‌توانند با مراجعه حضوری به مگابایت سیستم، مشکلات خود را مطرح کنند و از خدمات مجموعه بهره‌مند شوند؛ همچنین اگر امکان حضور در مجموعه را ندارند، تعمیر مک بوک در محل نیز انجام می‌شود.

مشاوره رایگان، تعمیر لپ تاپ در حضور مشتری، سرعت بالا در عرضه خدمات، امکان تست پیش از تحویل و تضمین کیفیت، از مزایای استفاده از خدمات مگابایت سیستم است. برای ارتباط با کارشناسان حرفه‌ای مجموعه یا ثبت سفارش همین حالا با شماره ۰۹۱۲۰۳۰۵۹۸۷ تماس بگیرید.

سئوالات متداول