مگابایت سیستم
مرکز تعمیر لپ تاپ و موبایل

مگا بایت سیستم
مرکز تعمیر لپ تاپ و موبایل

جستجو کردن
Close this search box.

نمایندگی تعمیرات ایسر در تهران

ایسر (acer)، یکی از پنج برند برتر تولید لپ تاپ در دنیا است و طرفداران خاص خود را دارد. اگرچه با خرید لپ تاپ‌های ایسر خیال‌تان از بابت طراحی و کیفیت آسوده خواهد بود؛ اما این سیستم‌ها نیز مانند سایر وسایل الکترونیکی، عمر مفید دارند و ممکن است به مرور زمان یا در اثر آسیب‌های مختلف، دچار مشکل شوند. مگابایت سیستم، به‌عنوان نمایندگی لپ تاپ acer و مجهزترین مرکز تعمیرات لپ تاپ در غرب تهران، بهترین خدمات را به کاربران لپ تاپ و کامپیوتر عرضه می‌کند. در ادامه، با خدمات این مجموعه بیشتر آشنا خواهید شد.

تعمیر سریع

تضمین کیفیت، سرعت ارائه خدمات، و رضایت مشتریان

گارانتی تست

تعمیرات دقیق، تعویض قطعات اصلی، و خدمات تضمینی

تخمین هزینه

راحتی مشتری، ارتقاء سرعت، و پشتیبانی 24 ساعته

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان قبل از هر تصمیمی پیشنهاد می شود

مرکز تعمیر لپ تاپ ایسر در غرب تهران

اگر به‌دنبال یک مرکز معتبر برای تعمیر انواع لپ تاپ و کامپیوتر در تهران هستید، مجموعه تخصصی مگابایت سیستم در خدمات‌رسانی به شما عزیزان آماده است. هر خدماتی که تصورش را بکنید، از تعمیرات لپ تاپ در منزل تا تعمیر شارژر لپ تاپ ایسر، صفحه کلید لپ تاپ و برطرف کردن مشکلات نرم‌افزاری در مگابایت سیستم انجام می‌شود. فقط کافی است با کارشناسان ما تماس بگیرید یا به‌صورت حضوری به این مجموعه تخصصی مراجعه کنید. در کوتاه‌ترین زمان ممکن، لپ تاپ آسیب‌دیده شما را بهتر از روز اول تحویل‌تان خواهیم داد.

خدمات تخصصی نمایندگی acer

اگر بخشی از نرم‌افزار یا سخت‌افزار لپ تاپ آسیب ببیند، عملکرد کل سیستم دچار اختلال می‌شود و لپ تاپ نیاز به تعمیر دارد. در این بخش با خدمات تخصصی نرم‌افزاری و سخت‌افزاری که در مگابایت سیستم عرضه می‌شوند، آشنا خواهید شد.

  • تعمیر شارژر لپ تاپ ایسر: شارژرهای لپ تاپ ایسر کیفیت خوبی دارند؛ اما ممکن است در گذر زمان و به دلایل مختلف آسیب ببینند. اگر شارژ لپ تاپ به‌درستی انجام نمی‌شود یا شارژر اتصالی دارد، حتما با مراجعه به تکنسین مجرب اقدام به تعویض یا تعمیر شارژر کنید.
  • تعمیر کیبورد لپ تاپ ایسر: کیبوردها پرمصرف‌ترین اجزای لپ تاپ هستند و به‌مرور آسیب می‌بینند. این آسیب ممکن است مربوط به بخش نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری باشد؛ اما جای نگرانی نیست؛ چرا که تعمیرکاران مگابایت سیستم، کیبورد لپ تاپ شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن تعمیر می‌کنند.
  • تعمیر مادربرد لپ تاپ ایسر: مادربرد، اصلی‌ترین قطعه هر کامپیوتر و لپ تاپ محسوب می‌شود و آسیب آن، مساوی با کار نکردن سیستم است. تعمیر مادربرد شامل مراحلی همچون تعویض چیپ گرافیک و تعویض چیپ جنوبی می‌شود و به تخصص و تجربه نیاز دارد. در صورت خرابی مادربرد حتما از کارشناس کمک بگیرید. 
  • تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ ایسر: اگر صفحه نمایش لپ تاپ ایسر هنگ کند؛ ارور Blue Screen روی صفحه ظاهر شود؛ تصویر شطرنجی یا به‌هم‌ریخته باشد، احتمالا کارت گرافیک خراب شده است. برای تعمیر یا ارتقا این قطعه حیاتی، حتما به تکنسین‌های کاربلد مراجعه کنید.
  • تعمیر ال سی دی لپ تاپ ایسر: ال سی دی، ورودی لپ تاپ است و در صورت ترک‌خوردگی یا شکستگی، کار با لپ تاپ را دشوار یا مختل می‌کند. ضربه‌های فیزیکی، شایع‌ترین دلایل خرابی ال سی دی محسوب می‌شوند. اگر ضربه شدید باشد، ال سی نیاز به تعویض دارد؛ در غیر این صورت با استفاده از قطعات کوچک، تعمیر می‌شود.
  • تعمیر فن لپ تاپ ایسر: فن وظیفه خنک کردن لپ تاپ را برعهده دارد و خرابی آن باعث آسیب به باتری و سایر اجزای سیستم می‌شود. اگر فن لپ تاپ ایسر صداهای ناهنجار دهد یا بیش از اندازه داغ شود، حتما به تعمیر نیاز دارد. در این مواقع کافی است لپ تاپ خود را به کارشناسان مگابایت سیستم نشان دهید.
  • تعمیر باتری لپ تاپ ایسر: باتری خراب، انرژی لپ تاپ را تامین نمی‌کند و به سایر اجزا آسیب می‌زند. در برخی مواقع، با تعویض سلول‌ها یا احیای باتری، مشکل برطرف می‌شود؛ اما در اغلب موارد، تعویض باتری بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر و منطقی‌تر است. کلیه قطعات اورجینال لپ تاپ ایسر را در مجموعه مگابایت سیستم پیدا خواهید کرد.
  • رفع مشکلات نرم‌افزاری از قبیل هنگ کردن و داغ شدن لپ تاپ: مشکلات نرم‌افزاری لپ تاپ را به افراد کاردان بسپارید و خودتان از حل کردن آن‌ها بپرهیزید؛ در غیر این صورت، متحمل هزینه‌های گزافی خواهید شد.

برای رفع کلیه مشکلات نرم‌افزاری و سخت افزاری لپ تاپ ایسر و سایر برندها از جمله تعمیر باتری لپ تاپ لنوو، تعمیر کیبورد لپ تاپ لنوو، تعمیر ال سی دی لپ تاپ اچ پی و هر مورد دیگری می‌توانید از تکنسین‌های حرفه‌ای مگابایت سیستم کمک بگیرید.

تعمیر لپ تاپ ایسر در محل

تعمیرات لپ تاپ acer در محل نیز انجام می‌شود. اگر ساکن شهر تهران هستید و لپ تاپ شما دچار مشکل شده است، با تکنسین‌های مگابایت سیستم تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان ممکن در محل حاضر شوند. البته این موضوع برای کلیه لپ تاپ‌ها صادق است و فقط شامل لپ تاپ‌های برند ایسر نمی‌شود.

در صورتی که امکان تعمیر لپ تاپ در محل وجود داشته باشد، کارشناسان مجموعه، سیستم را در حضور مشتری تعمیر می‌کنند؛ در غیر این صورت، برای دسترسی به تجهیزات و امکانات بیشتر، لپ تاپ را به شرکت می‌برند. برای مثال، شاید مشکلات نرم‌افزاری در منزل برطرف شوند؛ اما تعمیر کیبورد لپ تاپ دل یا تعویض ال سی دی لپ تاپ ایسر نیاز به تجهیزات دارد.

مراحل تعمیر لپ تاپ ایسر در مگابایت سیستم

اگر لپ تاپ شما دچار اختلال شده است و نیاز به تعمیر دارد، هرچه سریع‌تر با نمايندگي ايسر تماس بگیرید. مراحل تعمیر لپ تاپ acer در مگابایت سیستم به شرح زیر است:

  • تماس با نمایندگی تعمیرات ایسر
  • اخذ مشاوره رایگان و عیب‌یابی آنلاین
  • بررسی لپ تاپ و عیب‌یابی تخصصی
  • اعلام هزینه تقریبی به مشتری
  • تعمیر لپ تاپ ایسر در کوتاه‌ترین زمان ممکن
  • تحویل لپ تاپ به مشتری به‌همراه گارانتی تست ۵۰ روزه

از تعمیر شارژر لپ تاپ اپل تا تعویض ال سی دی لپ تاپ ایسوس در مگابایت سیستم انجام می‌شود؛ چرا که مگابایت سیستم فقط نمایندگی لپ تاپ ایسر نیست و سایر خدمات تعمیر و تعویض برای برندهای دیگر لپ تاپ را نیز برعهده می‌گیرد.

هزینه تعمیر لپ تاپ ایسر

هزینه تعمیر لپ تاپ ایسر به شدت آسیب، نوع قطعات تعویضی و مدل بستگی دارد. هرچه تعمیرات تخصصی‌تر و وقت‌گیرتر باشد، هزینه‌های نهایی نیز بیشتر می‌شود. برای مثال، هزینه تعمیر صفحه لپ تاپ ایسر با هزینه تعویض کیبورد لپ تاپ ایسر یکسان نیست.

کارشناسان مگابایت سیستم، پس از عیب‌یابی لپ تاپ، هزینه تقریبی را به مشتری اعلام و جزئیات هزینه‌ها را داخل فاکتور درج می‌کنند. شفاف بودن هزینه‌ها یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از خدمات مجموعه مگابایت سیستم است.

مگابایت سیستم؛ تخصصی ترین نمایندگی تعمیرات ایسر در غرب پایتخت

مگابایت سیستم، مجهزترین نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسر در غرب تهران، همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. از تعمیر شارژر لپ تاپ تا تعویض مادربرد و کارت گرافیک در این مجموعه انجام می‌شود. هر وقت لپ تاپ شما با کوچک‌ترین مشکلی مواجه شد، بدون معطلی با تکنسین‌های مجرب مگابایت سیستم تماس بگیرید.

استفاده از قطعات اورجینال، به‌کارگیری نیروی متخصص، تعمیر سریع، گارانتی تست، تعمیر لپ تاپ در محل، پیک رایگان، فاکتور شفاف و مشاوره رایگان از مزایای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات ایسر در غرب تهران به شمار می‌روند. برای ثبت درخواست با شماره ۰۲۱۴۶۱۲۱۵۶۱ و برای اخذ مشاوره رایگان با شماره ۰۹۱۲۰۳۰۵۹۸۷ تماس بگیرید.

سئوالات متداول