مگابایت سیستم
مرکز تعمیر لپ تاپ و موبایل

مگا بایت سیستم
مرکز تعمیر لپ تاپ و موبایل

جستجو کردن
Close this search box.

تعمیر پرینتر کانن در تهران

تعمیر پرینتر کانن در تهران

تعمیر پرینتر کانن در تهران:

پرینتر کانن یکی از پرطرفدارترین برندهای پرینتر است که مورد توجه مردم قرار گرفته است. در راستای رضایت مشتریان عزیز مگابایت سیستم از زبده ترین و جدیدترین ابزارها استفاده میکند. متخصصان تعمیر پرینتر مگابایت سیستم با عبور از دوره های مختلف و داشتن سابقه کاری در حوضه تعمیر پرینتر اینجا هستند تا رضایت مشتریان عزیزمان را فراهم کنند.

خدمات مگابایت سیستم عبارتند از:

1- مشاوره رایگان 

2- سرویس در محل 

3- سرویس در نمایندگی

4- گارانتی 50 روزه پس از تعمیر

5- شفافیت فاکتور

شارژ کارتریج پرینتر کانن:

کارتریج جوهر محفظه ای برای جوهر مایع مورد استفاده در برخی از انواع چاپگرها، به ویژه پرینترهای جوهر افشان است. در چاپگرهای لیزر جت و ماتریس نقطه‌ای که به ترتیب از تونر پودری و نوار آغشته به جوهر استفاده می‌کنند، استفاده نمی‌شود. برخی از چاپگرهای جوهر افشان در واقع از مخزن جوهر به جای کارتریج جوهر استفاده می کنند.

راه های تشخیص تمام شدن کارتریج:

1- علامت دادن روی صفحه نمایش چاپگر یا علامت دادن از طریق نرم افزار چاپگر نصب شده

2- ایجاد لکه بر روی کاغذ

3- پایین امدن کیفیت چاپ

عیب یابی پرینتر کانن:

در صورتی که پرینتر کانن دارید ولی مشکل ان نمیدانید نگران نباشید متخصصین مگابایت سیستم اینکار را میکنند. مگابایت سیستم با جدیدترین ابزارهای تعمیر پرینتر کانن برابر با استانداردهای جهانی اینجاست تا مشکلات مشتریان عزیز خود را برطرف کند. تمام تعمیرات و سرویس دهی به دستگاه بعد از عیب یابی دستگاه صورت میگیرد. در انتها تعمیر نیز تمام اقدامات صورت گرفته شده در فاکتور شرح داده می شود، تا هزینه های صورت گرفته شده روی دستگاه مشخص و شفاف باشد.

تعمیر هد پرینتر کانن:

هدهای چاپگر عمدتاً در چاپگرهای کامپیوتری جوهرافشان و ماتریس نقطه ای یافت می شوند. به طور معمول، سر چاپگر درون جوهر یا کارتریج چاپگر قرار دارد. در چاپگر ماتریس نقطه ای، سر چاپگر پینی است که برای نوشتن، نوار جوهر را به کاغذ برخورد می کند. در چاپگر جوهر افشان، سر چاپگر درون خود کارتریج جوهر قرار دارد. هد چاپگر دستورالعمل های چاپ را از پردازنده چاپ بومی یا رایانه دریافت می کند. سپس شدت، مقدار و محل جوهر مورد نیاز را ارزیابی می کند و سر را به صورت افقی، خط به خط، به آن مکان ها برای نوشتن یا چاپ محتویات حرکت می دهد.

علت خرابی هد پرینتر عبارتند از: 

1- خشک شدن جوهر

2- پرد و غبار

3- کمبود جریان هوا

4- همیشه روشن ماندن چاپگر

5- به ندرت استفاده کردن از چاپگر

6- خرابی مکانیکی

تعمیر پاور پرینتر کانن:

پاور پرینترو ظیفه تقسیم ولتاژ بین قطعات مختلف دستگاه را دارد. در نتیجه با آسیب به پاور قطعات دستگاه یکی پس از دیگری از کار میفتند. پس میتوان نتیجه گرفت بهش پاور پرینتر بسیار بخش مهمی برای دستگاه میباشد.

علت های خراب شدن پاور عبارتند از:

1- نوسانات برق

2- گرد و غبار

3- ولتاژ غیر استاندارد

خدمات مگابایت سیستم ادامه دارد...

مشکلات پرینتر به همین چندتا محدود نمیشود ولی مگابایت سیستم اینجاست تمام مشکلات را حل کند، پس نگران نباشید هر مشکلی که دستگاه پرینتر دارد با مگابایت سیستم مطرح کنید. مگابایت اینجاست مشکلات شما عزیزان را حل کند. در صورت هرگونه سوال با بخش پشتیبانی مگابایت مطرح کنید و در بخش پشتیبانی مشاوره رایگان داده میشود.

از اینکه تا انتها تعمیر پرینتر کانن در تهران با مگابایت سیستم همراه بودید سپاس گذاریم.