مگابایت سیستم
مرکز تعمیر لپ تاپ و موبایل

مگا بایت سیستم
مرکز تعمیر لپ تاپ و موبایل

جستجو کردن
Close this search box.

نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس

ایسوس (Asus)، یکی از بهترین برندهای لپ تاپ در دنیا است. همه محصولات این برند، طول عمر بالایی دارند و در آن‌ها از تکنولوژی‌های به‌روز استفاده شده است؛ اما لپ تاپ‌های ایسوس نیز پس از مدتی دچار مشکل می‌شوند و نیاز به تعمیر دارند. تعمیر لپ تاپ ایسوس با کمترین هزینه و بهترین نتیجه، در مگابایت سیستم انجام می‌شود. کارشناسان مگابایت سیستم، تخصصی‌ترین تعمیرگاه لپ تاپ ایسوس در غرب تهران، در خدمات‌رسانی به شما عزیزان آماده‌اند.

تعمیر سریع

تضمین کیفیت، سرعت ارائه خدمات، و رضایت مشتریان

گارانتی تست

تعمیرات دقیق، تعویض قطعات اصلی، و خدمات تضمینی

تخمین هزینه

راحتی مشتری، ارتقاء سرعت، و پشتیبانی 24 ساعته

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان قبل از هر تصمیمی پیشنهاد می شود

مراکز تعمیر لپ تاپ ایسوس در تهران

ایسوس یکی از محبوب‌ترین برندهای لپ‌تاپ در دنیا است و محصولات بسیار باکیفیتی تولید می‌کند. کاربران ایرانی نیز از طرفداران پروپاقرص این برند محسوب می‌شوند. اگرچه لپ تاپ‌های asus، بادوام هستند؛ اما مانند سایر لپ‌تاپ‌ها، عمر مفید دارند و پس از گذشت چند سال، دچار مشکل می‌شوند. در صورتی که لپ‌تاپ شما سریع داغ می‌شود؛ کندتر از حد معمول شده است یا مشکلات دیگری دارد، باید هرچه سریع‌تر به نمایندگی تعمیرات تخصصی لپ تاپ ایسوس مراجعه کنید. تکنسین‌های مجرب حاضر در این مراکز، پس از عیب‌ یابی لپ تاپ ایسوس، آن را صحیح و سالم به شما تحویل می‌دهند. مگابایات سیستم، تخصصی‌ترین مرکز تعمیرات لپ تاپ در تهران، در کنار شما است. هر‌وقت لپ‌تاپ‌تان دچار مشکل شد، کافی است با ما تماس بگیرید.

مراحل تعمیر لپ تاپ ایسوس در مگابایت سیستم

برای تعمیر لپ تاپ ایسوس یا هر برند دیگر، حتما به متخصص مراجعه کنید. یکی از معتبرترین مراکز تعمیر تخصصی لپ تاپ در تهران، مجموعه مگابایت است که به کمک تکنسین‌های مجرب و با استفاده از قطعات اورجینال، بهترین خدمات را به مشتریان عرضه می‌کند. مراحل تعمیرات لپ تاپ ایسوس در مگابایت سیستم به شرح زیر است:

  • تماس با نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس
  • عیب یابی لپ تاپ ایسوس و دریافت مشاوره رایگان
  • تخمین قیمت تعمیر لپ تاپ ایسوس
  • تعمیر ایسوس توسط متخصصین مجرب در سریع‌ترین زمان
  • تحویل لپ تاپ به مشتری، به‌همراه گارانتی تست

مگابایت سیستم نه تنها مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسوس است، بلکه تعمیرات لپ تاپ اچ پی، دل، مک بوک و سایر برندها نیز در این مجموعه انجام می‌شود. 

خدمات تعمیر لپ تاپ ایسوس

کلیه خدمات تعمیر لپ تاپ asus از تعمیر باتری تا تعویض ال سی دی لپ تاپ ایسوس در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسوس در غرب تهران، انجام می‌شود. برای مشاوره رایگان و عیب‌یابی سیستم، کافی است با کارشناسان حرفه‌ای مجموعه مگابایت سیستم تماس بگیرید. در بخش‌های بعدی، خدمات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری این مجموعه را به شما معرفی خواهیم کرد. تعمیرات لپ تاپ دل، لپ تاپ ایسر، لپ تاپ اچ پی و سایر برندها نیز برای کلیه مدل‌ها در این مجموعه انجام می‌شود.

خدمات نرم افزاری لپ تاپ ایسوس

وقتی مشکل نرم‌افزاری برای لپ تاپ ایجاد شود، سیستم به‌درستی کار نمی‌کند. داغ شدن لپ تاپ، آبی شدن صفحه و بسیاری از مشکلاتی که علت آن‌ها را نمی‌دانید، مربوط به نرم‌افزار لپ تاپ است و باید توسط تعمیرکار مجرب، برطرف شود. در ادامه به خدمات نرم افزاری لپ تاپ ایسوس و سایر برندهای مطرح که در مگابایت سیستم انجام می‌شود، اشاره می‌کنیم.

  • نصب ویندوز و سیستم‌های عامل روی لپ تاپ: از ساده‌ترین کارهای مربوط به نرم‌افزار، آپدیت یا نصب ویندوز و سایر سیستم‌های عامل است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن، توسط کارشناسان مگابایت سیستم انجام می‌شود.
  • رفع مشکل بوت نشدن لپ تاپ: مشکلاتی در هارد دیسک، رم یا مادربرد، ممکن است منجر به بوت نشدن لپ تاپ شوند. تکنسین‌های مجموعه پس از بررسی‌های اولیه، اقدام به رفع مشکل بوت نشدن لپ تاپ ایسوس می‌کنند.
  • رفع کندی لپ تاپ: نصب درایورها، نصب هارد ssd، آپدیت ویندوز، حذف برنامه‌های اضافی و اقداماتی از این قبیل، باعث رفع کندی لپ تاپ و افزایش سرعت سیستم می‌شوند.
  • رفع مشکل هنگ کردن لپ تاپ: ضعف سخت‌افزار و هماهنگ نبودن آن با نرم‌افزار سیستم، منجر به هنگ کردن لپ تاپ می‌شود. اقدامات لازم برای رفع مشکل هنگ کردن لپ تاپ ایسوس را به تکنسین‌های مگابایت سیستم بسپارید.
  • بازیابی اطلاعات از دست رفته لپ تاپ: ممکن است اطلاعات موجود در لپ تاپ از جمله عکس‌ها، فیلم‌ها، نقشه‌ها و سایر مدارک مهم، پاک شوند. تکنسین‌های مگابایت سیستم به کمک نرم‌افزارهای مخصوص می‌توانند اطلاعات از دست رفته را بازیابی کنند.
  • آپدیت درایورها و نصب آن‌ها: اگر درایورها به‌درستی نصب نشده باشند، عملکرد بخش‌های مختلف لپ تاپ، مختل می‌شود. با آپدیت و نصب درایورها، بسیاری از مشکلات نرم‌افزاری را برطرف کنید.
  • پاک کردن ویروس‌ها و سایر بدافزارها: ویروس‌ها و بدافزارها، عملکرد لپ تاپ را مختل می‌کنند. در اسرع وقت و به کمک یک متخصص باید نرم‌افزارهای اضافه را پاک کنید و ویروس‌ها را بین ببرید.

همه مشکلات نرم‌افزاری که لپ تاپ‌های ایسوس، اچ پی، دل، لنوو، ایسر و سایر برندها با آن‌ها مواجه می‌شوند، به دست متخصصان حرفه‌ای، حل‌شدنی است. در صورت بروز هرگونه اختلال در عملکرد لپ تاپ، مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسوس مگابایت سیستم تماس بگیرید. تعمیرات تخصصی مک بوک پرو نیز در این مجموعه انجام می‌شود. 

خدمات سخت افزاری لپ تاپ ایسوس

مگابایت سیستم به شما کمک می‌کند تا با سرویس لپ تاپ ایسوس خود، سیستمی بهتر از قبل داشته باشید. مدل و سال ساخت لپ تاپ اهمیت چندانی ندارد، فقط کافی است برای کلیه امور سخت افزاری لپ تاپ به ما مراجعه کنید. در ادامه با برخی خدمات سخت افزاری که در مجموعه مگابایت سیستم، مجهزترین مرکز تعمیرات ایسوس، ارائه می‌شود، آشنا خواهید شد.

  • تعمیر lcd لپ تاپ ایسوس: ال سی دی لپ تاپ ممکن است به دلایل مختلف مانند برخورد جسم خارجی یا افتادن از ارتفاع، دچار مشکل شود و آسیب ببیند. اگر ال سی دی لپ تاپ شما نیاز به تعویض داشت، حتما از قطعات اورجینال استفاده کنید. کمک گرفتن از افراد متخصص برای نصب صحیح ال سی دی نیز در افزایش طول عمر این قطعه، موثر است.
  • تعمیر باتری لپ تاپ ایسوس: باتری، انرژی مورد‌نیاز را به لپ تاپ می‌رساند و قطعه‌ای حیاتی محسوب می‌شود. مشکلاتی همچون شارژ نشدن لپ تاپ و خالی شدن سریع باتری مربوط به باتری لپ تاپ هستند که با تعمیر یا تعویض باتری لپ تاپ ایسوس، برطرف می‌شوند.
  • تعمیر فن لپ تاپ ایسوس: فن لپ تاپ در حالت عادی، صدای چندانی ندارد. در صورتی که این قطعه، صدای ناهنجار یا گرمای بیش از حد تولید کند، احتمالا با مشکل مواجه شده است. در برخی موارد، فن لپ تاپ ایسوس قابلیت تعمیر دارد؛ اما چنانچه آسیب جدی دیده باشد، باید تعویض شود. تعمیر و تعویض فن لپ تاپ ایسوس را به افراد متخصص بسپارید.
  • تعمیر قاب لپ تاپ ایسوس: قاب لپ تاپ معمولا در اثر ضربه، آسیب می‌بیند. گاهی اوقات مشکل با چسب مخصوص برطرف می‌شود؛ اما در برخی موارد، شدت آسیب بالا است و قاب باید تعویض شود. با پیشگیری به‌موقع، از آسیب بیشتر به ال سی دی و کیبورد جلوگیری کنید.
  • تعمیر لولای لپ تاپ ایسوس: لولا، قطعه‌ای مکانیکی است که بیشترین وزن لپ تاپ را تحمل می‌کند و ارتباط مستقیم با ال سی دی دارد. اگر این قطعه بشکند یا شل شود، ال سی دی نیز آسیب می‌بیند. تکنسین‌های مگابایت سیستم، تعمیر لولای لپ تاپ ایسوس را به بهترین نحو انجام می‌دهند.
  • تعمیر کیبورد لپ تاپ ایسوس: کیبورد لپ تاپ ممکن است به دلیل شوک الکتریکی از مادربرد جدا شود؛ آسیب فیزیکی ببیند یا گردوغبار در آن نفوذ کند؛ در این مواقع است که کیبورد دیگر کار نمی‌کند و نیاز به تعمیر یا تعویض دارد. 
  • تعمیرات مادربرد ایسوس: یکی از مهم‌ترین قطعات لپ تاپ، مادربرد است که مدارهای متعددی دارد. هر مدار، برای کنترل بخشی از لپ تاپ است و اختلال در آن، منجر به اختلال در عملکرد کل سیستم می‌شود. مادربرد ایسوس، حساسیت بالایی دارد و تعمیر و تعویض آن باید فقط توسط افراد متخصص و مجرب انجام شود.
  • تعمیر شارژر لپ تاپ ایسوس: این قطعه مهم، وظیفه تامین برق لپ تاپ‌های ایسوس را برعهده دارد. شارژر لپ تاپ ایسوس در ولتاژ، آمپر و سایزهای مختلف در بازار موجود است. پیشنهاد می‌دهیم، اورجینال این قطعات را از نمایندگی‌های ایسوس خریداری کنید.

تعمیر قطعات آسیب‌دیده یا تعویض آن‌ها با قطعات سالم و باکیفیت، توسط تکنسین‌های مجرب مگابایت سیستم انجام می‌شود. این عزیزان، مشکلات لپ تاپ شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف می‌کنند و با سیستم را با ضمانت تست تحویلتان می‌دهند.

تعمیر لپ تاپ ایسوس در تهران

آیا تعمیرگاه ایسوس، تعمیر لپ تاپ در محل دارد؟ پاسخ این سوال، مثبت است. تعمیرات لپ تاپ asus در منزل، محل کار یا مکان مورد‌نظر مشتری انجام می‌شود. کافی است با مگابایت سیستم، معتبرترین مرکز تعمیرات ایسوس در غرب تهران تماس بگیرید و پس از اخذ مشاوره رایگان، خدمات لازم را دریافت کنید. کارشناسان ما با حضور در محل، سیستم را پیش چشمان مشتری تعمیر می‌کنند و پس از تست، تحویل مشتری می‌دهند.

قیمت تعمیر لپ تاپ ایسوس چقدر است؟

قیمت تعمیر لپ تاپ ایسوس به فاکتورهای متعددی از جمله مدل، سال ساخت لپ تاپ و قطعه یا قطعات تعویضی بستگی دارد. برای مثال، هزینه تعمیر شارژر لپ تاپ با هزینه تعویض کیبورد لپ تاپ ایسوس یکسان نیست. یکی از مزایای استفاده از خدمات مگابایت سیستم، شفاف بودن هزینه‌های تعمیر یا تعویض قطعات لپ تاپ است. کلیه هزینه‌های سرویس لپ تاپ با جزئیات در فاکتور درج می‌شوند؛ همچنین پیش از شروع تعمیرات، هزینه تقریبی، توسط کارشناسان تخمین زده می‌شود.

مگابایت سیستم؛ تخصصی ترین نمایندگی لپ تاپ ایسوس در تهران

مشاوره رایگان، تعمیر سریع، گارانتی ۵۰ روزه پس از تعمیر، تحویل رایگان در محل، استفاده از قطعات اورجینال و به‌کارگیری نیروی متخصص، از مزایای مراجعه به مگابایت سیستم به شمار می‌روند. مگابایت سیستم، نمایندگی تعمیرات asus در تهران، همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را به مشتریان خود عرضه کند. برای تعمیر یا تعویض ال سی  دی لپ تاپ ایسوس، تعمیر یا تعویض قاب لپ تاپ ایسوس و سایر برندها و هر مشکل دیگری که یک لپ تاپ با آن مواجه می‌شود، کافی است با شماره تلفن نمایندگی ایسوس در غرب تهران (09120305987) تماس بگیرید. در کسری از ثانیه، به سوال و نیاز شما پاسخ داده خواهد شد.

سئوالات متداول